Hvis du kigger nærmere på din elregning, vil du se, at den består af en række forskellige poster. Det kan være vanskeligt at gennemskue, hvad de enkelte poster dækker over. Derfor har vi samlet et lille overblik til dig.
Se hvilke poster din elregning består af - klik på spørgsmålstegnet og få mere information om de enkelte poster på elregningen.
Har du spørgsmål til din regning?
Du kan få svar på en række typiske spørgsmål her.
Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte os på telefon 70 13 19 00 eller e-mail kundecenter@energifyn.dk.
Har du ikke modtaget din elregning?
Husk at tjekke din e-Boks eller e-mail, hvis du har valgt at modtage din regning via e-Boks eller e-mail.
Har du valgt at modtage din elregning på e-mail, kan den være endt i spamfilteret. For at undgå dette fremadrettet kan du med fordel tilføje os i dine kontakter. Afsender e-mail er afregning@asfyn.dk.
Husk at informere os hvis du skifter e-mailadresse. Du kan altid opdatere dine kontaktoplysninger ved at logge ind på www.mitenergifyn.dk.
Modtager du din regning med posten, kan der gå op til en uge fra den 1. august, inden du modtager den.
Du kan altid hente din regning på www.mitenergifyn.dk.