Det begynder næsten at ligne en tradition, at Waoo bliver udråbt som den foretrukne internetudbyder med kåringen som Bedst i Test i en større undersøgelse foretaget af Loyalty Group.
- Vi er stolte over, at Waoo for femte år i træk er blevet kåret til Danmarks bedste internet. Det betyder meget for os, at kunderne er så tilfredse med os, at de igen i år giver os den flotte placering. Men vi tager bestemt ikke placeringen for givet. Vi ser det som vores vigtigste opgave at tilbyde kunderne den allerbedste kvalitet inden for bredbånd, og vi sætter en stor ære i at holde, hvad vi lover, siger bredbåndsdirektør hos Energi Fyn Carsten Nedergaard Hansen.
Rigeligt kapacitet
Waoo har altid været kendt for at have hastighedsgaranti og dermed levere den internethastighed – både på up- og download – som kunderne får lovning på.
- Det er vigtigt for os at give vores kunder den hastighed, som de betaler for. Uanset hvor mange der bruger internetforbindelse, om der er flere apparater koblet på forbindelsen, og om man bor i byen eller ude på landet. Med fibernettet sætter geografi og alle familiens online aktiviteter ikke begrænsninger for hastigheden. Med fibernet er der rigelig kapacitet til alle familiens online aktiviteter, forklarer Carsten Nedergaard Hansen.
Brancheindeks 2016 viser, at Waoo har de mest tilfredse kunder, når det kommer til produktkvalitet. 2016 kommer også til at byde på flere nye produkter. I marts lancerede Waoo Danmarks første TV-boks med 4K kvalitet, Android-brugere har netop fået adgang til Waoos web-tv, og der er en WiFi-løsning til hele huset på trapperne.
Det er femte gang BrancheIndex Internet 2016 offentliggøres af den uafhængige rådgivningsvirksomhed Loyalty Group. Rapporten bygger på en undersøgelse blandt 2.800 danske internetkunderog kortlægger, ud over loyalitet, også internetkundernes vurdering af deres internetudbyder inden for blandt andet områderne servicekvalitet, produktkvalitet og image.
Om Loyalty Group og BrancheIndex Internet
BrancheIndex Internet 2016 udføres af den uafhængige rådgivningsvirksomhed Loyalty Group og afdækker hvert år danskernes loyalitet over for deres internetudbyder. Undersøgelsen er gennemført i februar 2016 og i alt har 2.800 kunder i den danske internetbranche besvaret undersøgelsen.
Få mere information om undersøgelsen