I ni år har det uafhængige konsulenthus Loyalty Group undersøgt internetmarkedet – og lige så længe er Waoo løbet med titlen som den bedste udbyder på markedet med de mest loyale kunder.
Fiberbredbånd til danskerne i 10 år
Waoo har tilbudt danskerne fiberbredbånd i 10 år, og i 9 år i træk har kunderne kårer Waoo som den bedste udbyder i Danmark. Det betyder ikke bare, at Waoo er danskernes foretrukne bredbåndsløsning, men også at Waoo har de gladeste og mest loyale kunder i landet.
Loyalty Groups undersøgelse er gennemført årligt siden 2012, hvor danskernes loyalitet, tilfredshed og holdning til deres internetudbyder er blevet afdækket. Her er i omegnen af 4.700
danske, private internetkunder blevet bedt om at vurdere deres udbyder indenfor blandt andet anbefalingsvillighed, produktkvalitet og image. Udbydere med den bedste overordnede loyalitet
kåres som landets bedste.
Mest loyale internetkunder
- Det er en særdeles flot præstation af Waoo at tage førstepladsen 9 år i træk. At have de mest loyale internetkunder i Danmark så længe, vidner om ikke bare et godt produkt, hvor kunderne
føler, at de får noget for pengene, men også om god kundeservice – det er hele kundeoplevelsen, der er afgørende, siger Mikkel Korntved, adm. direktør og senior partner i Loyalty Group.
Waoo har indenfor det seneste år særligt haft fokus på at følge kundernes behov for at levere nye services og produkter i forlængelse af kerneproduktet, som er med til at kunderne kan benytte
deres internetforbindelse til fulde og herigennem få den ultimative internetoplevelse.