Med en kundetilfredshed på 73,6 indtager Energi Fyn en klar førsteplads i EPSI Ratings seneste analyse af kundetilfredsheden i den danske elsektor.
Vi er meget glade for og stolte over, at vi er det energiselskab, der har de mest tilfredse kunder.
Analysen viser, at vores kunder oplever, at det er nemt at være kunde hos os, og at deres forventninger til os i høj grad bliver indfriet.
Tilfredse kunder er altafgørende
Det er afgørende for os, at kunderne er tilfredse med vores produkter og service, og vi tilbyder løsninger, der skaber værdi for dem.
Tilfredse kunder er bestemt ikke en selvfølge. Derfor har vi konstant fokus på at sikre alle kunder en god oplevelse, uanset hvor og hvordan de møder os.
Samfundsansvar er vigtigt for kundetilfredsheden
Et væsentligt parameter i forhold til kundernes tilfredshed er ifølge EPSI Rating energiselskabernes samfundsengagement. Også her skiller vi os ud i forhold til de øvrige selskaber i analysen, og kundernes opfattelse af, at vi tager et samfundsansvar, er øget markant.
Vi har stort fokus på at bidrage til udviklingen og den grønne og digitale omstilling både lokalt og nationalt. Det gør vi blandt andet ved at opstille og investere i vindmøller, ved at udrulle fibernet og ved at uddele midler til forskning, udvikling og kultur gennem vores fonde og FynskSupport-ordning.
Der er ikke forskel på den el, der kommer ud af stikkontakten, men der er i høj grad forskel på de energiselskaber, der leverer den.
Læs mere om EPSI Ratings analyse